Ett år.

Ett år har nu gått sedan Lisa lämnade oss, sitter och tänker tillbaka vad man hittade på. Blev ett par nattkamper och träffar i nya lägenheten. Bara på så kort tid så visste man att Lisa, var är dumt och säga bättre med är, är en av världens bästa människor. Ville alltid göra allt lite bättre fast allt var bra. Detta har gett mig inspiration till min teater som jag vill förmedla.
Men nu ikväll så blir det en annan teater Hotell-liggaren, kommer bli skönt och få skäppa allt annat och få sväva bort ett tag.
Älskar dig Felicia <3
Over and out ... .Nilsson
Kommentarer
Postat av: f

jag älskar dig också söta killen<3

2011-02-01 @ 18:24:03
URL: http://followyourdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0