Grejjsat! ^*

2:a gågen Felicia sitter över min nacke och läser när jag skriver på denna blogg!.
-Jaha, vad är detta för sätt när man försöker vara lite privat, nedå klart man inte får men sedan kom jag på att det är ju det bloggen är tillför att förmedla sina känslor och visa vad man tycker och just nu är jag jätte glad! ^^.
Idag har dagen varit helt superduper! jag har jobbat och checkat in 5 timmar på jobbet och på onsdag kommer det fler. Känner mig super onyttig när jag proppat i mig massa våfflor kladdkaka och massa hjärtan av olika slag så kommer få gå massa tusen mil i morgon vilket är att hämta lilla "Fjant" Maja på dagis, ja ni läser rätt dagis det heter inte det jätte konstiga ordet förskola. . . . sätter punkt där! Natti och sovgott!
Maja Nilsson!
Hon är min! Älskar Dig! <3
Over and out ... .// Nilsson
Kommentarer
Postat av: f

två mysiga dagar har det varit! puss på dig älsklingen<3

2011-02-15 @ 19:21:19
URL: http://followyourdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0