Heyeah!

Hemma från ett styrelsemöte med kyrkan (: . kom fram en del trevliga saker. Nu ska man försöka få ordning på svenskan och  hmmm ja,! Vad finns det för annat att göra jo tänka på Felicia, springa ett varv runt hus eller jag vet ringa till Felicia och säga hur mycket jag tycker om henne, men hon kollar på film så vet inte om jag vågar :(. Tänker över veckans läxor och ska försöka hitta mina vantar och min halsduk i morgon i skolan! Juste håret kommer se annorlunda efter klockan 1700 i morgon kväll ;). kommer bli en syn det (: . Ne som sagt Svenska var det.


Over and out .. Nilsson
Kommentarer
Postat av: f

pusspusspussisar på dig!!!! <3

2011-02-08 @ 14:56:18
URL: http://followyourdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0