Row me bully boy. . .

Varit en trevlig dag på jobbet, kört "Taktor" hela dagen som Maja säger. Så nu har han en riktigt stort hôl så han får in sina maskiner och ska snart ge mig på att bygga en vägg som separerar ett garage till ett vedförråd. Kommer bli mycket spännande. Nu vill jag bara hålla om min Felicia! Får väl ta fram gitarren och öva lite på plocket, det är lite körigt när man ska använda båda händerna och kolla på alla fingrar samtidigt så man gör rätt det är inte lätt de. de ska te att ögonen går åt var sitt håll. Inte dåligt den som kan det jag kan det alla fall inte och då låter det piss när jag spelar. Men jag ska ge mig fàn på att det går. Pöss!
//Over and out Nilsson
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0