I walk the line.

Ska sätta mig med lite gemu och lyssna på Elvis hade jag tänkt, ska även snart komma på att jag ska klippa mig men de får pappa sköta om, han behöver rätta till sin kalluffs med! ;D. Ne känner att det kommer bli en spännande vår med ny teater (: . Ser verkligen fram emot detta, men kommer bli en del slit. Kolla nyss klart på "I walk the line" , en riktigt grym film, som jag hoppas många har sett fall inte kolla på den!. Det är mörkt ute och ser inte ens månen inte okeej!. Lägger en isbit innanför nacken och tänker på sommaren!, Den är inte långt borta bara ett halvår sådär. 2011 ett år man aldrig glömmer!
Over and out, Nilsson
Kommentarer
Postat av: Taraldvanja

Excellent site, added to favorites!! Wonderful and informative web site. I have found much useful information.

2011-05-24 @ 08:45:52
URL: http://taraldvanja.unitblog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0