Long time ago. .

Nu var det ett tag sedan jag skrev, så ska jag gör så gott jag kan för och leva upp till alla krav inom dessa dagar. ser hur detta blir. Ryggen är alla fall bra, repa mig med "våldta ren". vakande upp på lördag morgon med ett stort behov av Felicia och for enda väg till Falköping och besökte the family of Berger, denna dag tillbringa vi med att spela monopol där jag "lät" Felicia vinna, när hon väl vann sa hon att hon inte tyckte om mig, kändes väldigt bra. . eller inte? :s . Men Mitt hjärta åkte med mig hem och hjälpte mig och Larsson att dikta till ett bra bröllopstelegram. För jag ska nämligen på Bröllop nästa lördag. Kommer då bli en mycket trevlig och fullbokad helg, 18-fest, bröllop och Jobb! Tackar vi för, men kommer dock inte kunna vara med Felicia för hon kommer få besök ifrån ett land vid namn Spanien!. Tummen ner men de kommer säkert få det jätte trevlig!!
Over and out.. . ..Nilsson
Kommentarer
Postat av: f

men du hatar ju mig, så egentligen är det väl mig det är synd om? om vi ska vara rättvisa alltså ;)

när hon har åkt tillbaka så kan jag låta dig vinna om du vill!

2011-01-17 @ 15:58:53
URL: http://followyourdream.blogg.se/
Postat av: Daniel.

Fatta vi ska spela Monopol eller? :D

2011-01-17 @ 20:22:21
URL: http://mendaniel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0