Havssalt.

Har nyss dragit i mig en frukost och vill snart bege mig mot havet, men dock så känner jag att vi ska vänta på syster som kommer hit idag och ska göra oss sällskap. Kommer sluta med att man drar ut en sväng ikväll. . hoppas jag på!
Men igår var det stor sol och massa skön värma, tvinga i mig i havet och efter ett tag så var det riktigt skönt. Så färg hoppas man få denna vecka och när man kommer hem igen så blir man 18 och sedan blir det feest. Men jag har aldrig sovit så illa som dessa två nätter . . .  Batteri och flaggstång fy fan! Sov till och med bättre i båten med Felicia och då var det bara knappa 50 cm man sov på men ska införskaffa mig ett par gula proppar och köra in i öronen så kommer jag sova gott inatt. Har nu bara en önskan kvar. . Det är att Felicia ska vara här och hålla min hand, älskar dig.
// Daniel
Kommentarer
Postat av: f

jag älskar dig<3

2011-07-28 @ 16:18:44
URL: http://followyourdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0