Ett sms!

woho!! Grattis alla glada STUDENTER som sprungit ut på katedral och man vilseledde sig själv bland alla vita mössor och hitta knappt ut bland alla fulla studenter. Men kul var det och får säga att "Vi hade i alla fall tur med vädret". Solen kom fram och det blev mycket soligt och fint, ett plus i kanten är att min Felicia följde med mig hem MEN det vara inte länge fören hon skulle åka hem. Denna tjej ska nämligen "lämna" Sverige och åka över till Gotland i morgon bitti. Men nu kommer finalen jag avslutar denna kväll genom att åka till lundby och fira min elva åriga kusin och få en visnings bild på min faster till hennes Facebook. Alla fall där var Sofia med en av mina kusiner och fick veta att hon hade en blogg. Så spana in den "frokengronkulla.blogspot.com". Mycket trevligt och jag fick en bild på min faster och jag fick en till blogg att spana in på plus att jag fick köra hem tjoho!! Nu taggar jag för en trevlig premiär och trevlig natt i morgon!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0