Fantastiskt!

Fatta vilken känsla och gå in på scen med en fullsatt salong och deras blickar är så förväntansfulla och allt bara går as bra!. jukt bra tryck ikväll, har dock bränt sönder hela mig på jobbet idag. Får bli med t-shirt veckan ut. Kan säga att midsommar och denna helg som varit har varit en av dem bästa på länge, firade midsommar i Falköping och där efter så åker med man med hela familjen ner till bohuskusten och åker segelbåt, det kan inte bli mycket bättre! Laddar för en lika dan morgon som denna fast utan rödrygg och att jag inte får en puss av Felicia efter teatern. Denna tjej far i från mig för att förhoppningsvis se på "bob dylan" på P&L. Annars blir jag sur
Men jag älskar dig för det<3.
Kram Danne!
Kommentarer
Postat av: f

puss älskling<3

2011-06-29 @ 08:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0