fiende, kamrat.

Legat och kollat på en riktigt bra film vid namn "Cornelis". En riktigt bra film och behövde nog koppla av lite med. Känner mig sjukt glad och nervös idag. Men kommer nog gå vägen, för övrigt så hoppas jag på att komma iväg till jobbet på måndag och köra fram till midsommar. Den som jag sedan kommer att spendera i Falköping och på bohus kusten. NÄr ja har varit så rastlös idag inför denna kväll så har jag klätt min vägg naken och tänker på hur jag ska göra ordning den i höst. Har även gjort en liten party hörna i rummet där jag satt upp min hattar och affischer M.m. Så jag är riktigt nöjd med denna dag och har nog kommit fram till hur jag ska ha mitt rum när jag blir klar. Hoppas vi ses i sommar
Nilsson!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0