inom kort.

Premiären avklarad!. Gick som på nålar hela kvällen. Men gick jätte bra och publiken var mycket nöjd. Har även precis vaknat från en mycket härlig grym premiärfest. Grillen stod Jag och Jonas för som idag fyller 40 år. Kan väl även säg att Larsson var med på ett hörn och hade med ett paraply under tak. Men kvällen blev bättre och bättre och gick loss med SCOTTS och JIGS kvällen lång blev både bugg och fox. Ne nu ska jag öppna min geléhallon påse jag fick igår. Kan även säga att det är skönt att det regnar idag för då kan man bara krypa ned i sängen igen och kolla en bra film. Tackar alla som gjorde denna kväll igår till en fulländad kväll. Bilder kommer inom kort.
Kram Daniel
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0