Trött eller tött?

Löradg kväll, dagen innan var det freda och var i vedum hela kvällen och träffa massa godingar sedan åker jag och Mr Persson ut till jämnesjön och upptäcker en bil till. . . Där blev jag så bara, - va FAN ofta någon kommer på samma sak som vi!.  Men alla fall vi går dit och upptäcker ett grabb gäng och jag antar att de trodde jag och karl var ett par som åker ut till ett sådant ställe 10 på kvällen för att basta. . . Men det är vad jag tror , haha! Nu är det lördag och var varit hos syrran hela kvällen varit helt underbart med Tv-spel och mys med lille Arvid "mitt syskonbarn".
Over and out Nilsson.
Kommentarer
Postat av: Yasmine

Var med i dagens trailer eller dagens låt och vinn en länkning :)

Om du är med i båda så har du dubbelt så stor chans till att vinna :)

2011-03-13 @ 19:15:23
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0