ahh. .

Shit fan fan! jag använder facebook lika mycket som en blogg nu mera. får bli ett slut på detta det är ju här grejerna ska stå för tusan. Klockan är nio jag är helt slut efter en underbar helg! :D. Massa teater, fest och jobb! Gött med mer cash i plånboken nu denna månad blir tuff ... :(
Är alla fall "klar" med ett hemprov i matte b. Gjort så långt jag kunde. Mer kan man faktist inte begära om mamma och pappa är knäppa som dammtrasor och inte kan hjälpa mig!.
Ser fram emot denna vecka.
mån/tis: kulturdagar
Innebär att jag ska kolla hur det funkar att vara au pair i utlandet med mera och vi ska även lyssna på KadaWatha Arvids band ..  Ska bli kul
Onsdag: Studio. . Va fean musik hela dagen!
Torsdag: Ledig
Fredag: Ledig
Kommer bli feting najs! PÖSS Nilsson!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0