Blir bara sämre.

Blir bara sämre och sämre på det här eller händer det inget roligt längre?
Finns inget kul och skriva om, fast jo denna helgen har det hänt en del roliga saker i. 18 års fest. Öppnat dörren när ett par "göka". Facebook vet när jag blev tillsammans med Felicia. Melina har fyllt 11 år och hon fick massa fina paket, var bakis på Valborg och somna tidigt. Idag vaknade jag bredvid den bästa och har spelat teater i 6 tim. Fick nyss reda på att jag har teater i morgon med klockan 18-20. Ska snart sätta mig och kolla över musikhistorian och Ljudtekniken. Men börjar bli lite seg i huvudet. haha! Godnatt
Over and out Nilsson
Kommentarer
Postat av: f

men när är det du räknar från då? hahha älskar dig<3

2011-05-02 @ 08:33:19
URL: http://followyourdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0