Bring it on!

Fasen, jag får nog börja och sitta mer och mer vid datan händer ju inget annars. Just nu är jag grymt sur över mina föräldrar. Är väl bara för att jag varit i gång hela dagen. Men vill träffa den som betyder något fruktansvärt mycket för mig och det är Elsa Felicia Berger. Aja, regnet öser ner och man känner sig dyster. Låter ju inget annat som en äckligt tråkig drama film. Teater 5 dagar denna vecka som kommer. Ja min fritid är ju låst, tummen upp. Ne nu ska jag blunda och somna till detta eviga regnande. . . .
Over and out Nilsson
Kommentarer
Postat av: f

Jag älskar dig hur mycket som helst!<3

2011-05-22 @ 21:32:49
URL: http://followyourdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0