Were did you go? . -

jag har varit med om att det varit kallt ute men aldrig sett snö i maj,
"visserligen såg jag inget heller men alla andra sprang runt och tjöta om att det hade snöat idag"
Men alla fall jag har inte varit med om att det varit snö i maj, inte okeej detta. Men nu är jag hemma från en svin kall lada där man kastat sig på golvet och lekt, i morgon är jag fri och då måste man fucking sitta med sina läxor.  . . aja, känns bra i alla fall och kommer börja mixa klart låten i morgon plus att det känns gött ed trummorna. Äger ett par nya koss lurar med som pappa på något vänster hade gömt i detta hus. Detta gjorde lite av min dag tihi^^. Nu ska jag snart sova och kolla in en ny film som Kevin vill se :D.
Älskar dig Felicia (:
Over and out - Nilsson
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0