Möte

Ja, idag har vi gjort en midilåt, I gotta feeling fick det bli, haha! Sedan bar det av med liveljud och känns gött att man pluggat lite med ljudteknik förut innan men tog denna kurs. Ladda då ned ett schysst pogram där man kan checka in bordet :). Sedan skaffa jag SKYPE med, så det har jag suttit med i 2 timmar med och haft konversation med Petra när vi grejat med kommunikationsgruppen och våran nya hemsida!. Blir party detta, kan då säga att jag fick åka med 18.20 bussen idag och prata med Louise Grabo på bussen hem om att teater är helt fantastiskt!. .  Fick även mitt nya bankomat kort idag. jippe!
Detta lilla busfrö vill aldrig sova längre, men alexander bard är BLÄ!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0