på Magen!.

JA, nej eller kanske. Det är nog ta mig tusan sveriges mest använda uttryck. Juste sedan har man min favorit NJE!
Vad tusan. Jag vet att man har svårt att bestämma sig. Men man känner sig helt lost när man inte ens kan svara på simpla frågor. Man vet väl vad man vill eller?. Är påverkan så stor idag att man bara flamsar runt och tror att någon annan ska göra jobbet åt en?.
-
- Är så jobbigt när man hör bakom ryggen ur det viskas hur den ena och andra tänker, när man går ihop i pakter för att göra det så bra som möjligt mot en själv!!!
,
Ja men sedär, nu kom egoismen in också.
,
Man kanske helt enkelt inte har någon egen vilja kvar idag, vi är så bunda i våran trygghetszon att det går verkligen inte ta sig från den. Om man väl gör det. Då blir det ta mig tusan skandal.
-
- HAR du hört vad den har gjort??
,
Då har man helt plötsligt ett ryckte på sig!. Ne men snälla, va fan är det här. Ska man inte kunna få göra som man vill någon gång utan att folk är på en hela tiden!
..
.
,
,
PeacE!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0