Pussa spegeln??

Shit, var på möte igår med kyrkan och då tyckte inger det var en super idé om jag prata yttligare med the boss of förskolan i larv. Vilket att man känner sig väldigt glad för att personalen vill att man ksa söka. Sedan så hälsade jag på hos mamma idag "fanns tårta" men jag tog faktiskt igen - Spar mig tills i morgon.... hrmm. Men allafall jag har träffat de flesta på mammas jobb och dem är snälla och roliga och då fråga dig mig om jag hade sökt hos dem och så . För de trodde jag skulle börja arbete och vilket de ville jag skulle göra. Men sa då att jag ej fick för jag ej hade behörighet. Då blev dem lite sura på deras chef och undra hur detta skulle ordna upp sig. . . Måste ju även säga att MIN ÄLSKLING HAR FÅTT KÖRKORT IDAG!!! :)
Grattis på dig! <3
-
-
PeacE!
Kommentarer
Postat av: f

men puss på dig!

2012-02-09 @ 19:59:22
URL: http://followyourdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0