Tänka om!

Hmm, jo du jag tror man tänker bättre dagen efter för då får hjärnan arbeta?.
Har kommit fram till lovande resultat. Men det vill jag inte säga här. Även jobbat en del med min slutprodukt på projektarbetet känns väldigt bra kan jag säga. Var en mycket lyckad kväll igår ändå. Trotts att vi inte spelade med The Treasure :/. Hade varit riktigt kul och trevligt! För tror banne mig hela våran Repertoar på Spotify gick hem igår. Kan jag säga gjorde även lite smygreklam för mig genom att spela upp vacker utan spckel i min version.. Har även snott med mig min käraste nyckel till skara så nu vet jag inte vad jag ska hitta på för bus hos henne! :).
-
-
-
Ska här med ge med mig av mina tankar kring ett omlopp av lycka genom mitt nya sätt och frambringa känslor via text. . .
-
Att vakna, att se, att skratta är det mest eftertraktade man ser. Ge hopp och liv genom att leende som aldrig vissnar bort. Så väl som den vackra blomman. Lampan som lyser, hopp om att mörkret inte är nära. Vill med ord frambringa en klang av olika sorters nyanser som inte brister eller försvinnner så fort man nämner ens namn.
Att säga de rätta orden gör att man aldrig går vilse när lampan är släckt. Visa sin uppskattning genom ett skratt. Ett skratt som aldrig tystnar, det blir ett igenkännade för att blomman aldrig ska dö ut. Att vakna ur en dimma av kyla som aldrig tycks ha någon ljus framtid har fel. Det gäller att leta reda på den rätta vägen genom att lyssna på skratten och lyckan bakom varje lampa som lyser din väg genom ens liv.
/Daniel
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0