NYheter!

ÅÅ jag känner att det har varit ett fruktansvärt bra tag sedan man fick tid och kanske har något vettigit att säga!!
Får väl yttra mig på så sätt att jag aldrig har det men va fan!.
-
-
-
-
FestSkjulet är klart!!! OCH ska ha premiär den 3:e Mars. Kan även tilllägga där att jag ska åka upp till Idre på sportlovet inte för jag vet vad det har med mitt Skjul att göra. Fler nyheter är att min Iphone äntligen finns i min hand :). Det rullar Även på med Bandet där vi nu kommer få ett par spelningar framöver! :).
Börjar närma sig student och jag räknar alla dagar men det är drygt 20 skolveckor.
-
-
-
-
Är även rätt sugen på att ut och jobba med musik/ljud. Denna scen är den största hittills jag varit med och byggt upp :). Somliga går med trasiga skor och drömmer sig bort i sommaren!
Ne nu känner jag på mig att allt känns väldigt positivt det tycker jag är tummen upp! :)
-
-
-
-
Blir det en kopp nyponsoppa och laddar för ett par underbara dagar med min flickvän!! :)
-
-
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0