Det är ju ett hål!!

Gud!!
En bra början, Shit då har det snart gått en vecka igen!
Projektarbetet ska in i morgon tummen upp!.
Repat inför slutproduktionen som går framåt. Vilket är ett stort plus i kanten!.
Även kommit på att jag är en djävul.! mohaha!
Sitter små stressad och försöker få ihop de sista knutarna genom att få mer inspration och andas så åker jag med syter och lille arvid till vara där man ska bli undersökt :). "Ett års kontrollen". Ja den grabben har blivit stor, dock har han då varit lte dålig de senaste nu och legat inne på Kss ett par dagar.
VAD tusan! Vakna upp av att det var vitt över hela tomten! Vad är det här! Snälla kunde inte våren få ha kommit nu??. Pess påt, men efter regn kommer solsken. Skulle bli super bra väder i helgen och jag har fått lite mer kött på benen om de jobb jag sökt i sommar!
PeacE!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0