Ut i natten!

Men varför är det så svårt att säga nej istället för ja!.
Känner mig omtumlad och det bara sunrrar massa tankar i huvudet.
Är det så det här det ska vara?.
Nu kommer det massa tunga och tuffa beslut som man aldrig vill vara med om... Ska man bort eller ska man stanna? Ska man förklara eller bara låta det gå?
Blir helt galen när jag inte får ihop det, är världens största pussel jag någonsin har varit med om!
Känns ändå bra, tror att jag kommer lyckas med det jag vill och kör fullständigt järnet på det :).
Många glada och ledsana miner kommer finnas men man lever bara en gång.
Ser fram mot denna vår/sommar som kommer infinna sig iår :).
Ska bara passa mig för att gå vilse utan hålla rätt kurs.
Snart bara en Vecka kvar, Snowstorm och the Skjul!
PeacE!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0