Glömmer aldrig!

Shit!.. Bara det kunde hålla i sig :). Hade varit guld om det kunde vara såhär hela tiden!
Sprattlar ta mig fan i hela kroppen!.
Plus ikanten denna dag är att jag har fått lånat lite grjer av min kompis Elias som alltid har huvudet på skaft.. Eller ;D. Jo då den mannen gillar jag! Hoppas det kan bli ett par rundor ihop nu innan det är över med allt :D.
Blir allt för sällan man träffar dem man har hängt ihop med .. Rätt synd mammas kommentarer på allt är : Om du inte umgås med dem så är de väl ingen kompis!.
- Men va fan! Hinner ju aldrig träffa något folk :O. Hur fan ska man då kunna umgås med dem... Jösses assa! :D
Men nje, nu får det bli skärpning på det och tagga för nya upptåg som kommer framöver, som slutproduktionen!!
Kommer bli riktigt jäkla najs :D.
PeacE!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0