Could it be simlpe, . ?

förlita sig på andra... Nej, glöm direkt. Så fort något händer så står ingen bakom det som hänt.. Svårt att vara ärlig?.  - Ja, vissa stunder.. Andra - Nej är bara att spotta ut allt med en gång. Känner dock att vad man än säger  så blir inget bra, även fast man gjort något och står för det så finns det inget slut på kapitlet ändå. URK!!! Vad ska man göra?? Tips??. Snälla nu... Inte så att jag får ångest och lägger mig och dör, men orkar inte bry mig vad man säger till någon för allt kommer fram förr eller senare ändå. Men vill då lyfta att ja, om man någon gång ler små korta stunder så räcker det för mig. Är alltid så glad och possitivt inställd. Varför ska man vara det då?? Hjälper ju aldrig. Dock är det skönt att alltid känna att man har något "Gött" att ge med sig. Nje, surig och baggig får man vara i duschen. Men att inte kunna lite på folk.. Finns inga ord för det blir svart i hela kroppen. 
 
- Går framåt med en ny kur jag börjat med, linoljesåpa heter det och är tillför trä och massa mojs, men vad bryr Daniel sig om detta när man har hört att det är bra att ha på kroppen. Den mår kanon fint, hur mjuk och go som helst återfuktande och acne försvinner. En toppen produkt jag har hittat! Dock lite dyr. Men varar länge och är helt enkelt kanon!! 

- Laddar man för en fullspäckad helg med äventyr och Partaj! Kan inget annat än bli bättre, tjoho!!! 

PeacE!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0