Min förlossare och klippa.

Idag är en sådan där helt okej dag fast man inte gjort det man skulle och gjorde andra saker man trodde man skulle göra längre fram.. Hur som helst.
Håller på slipa och spackla kofångaren ibak så att jag får igen mina hemskt snygga sprickor. Sedan har jag köpt bläster + sand, så ska troligen efter skidresan blästra rost och fälgar som sedan ska sitta som en smäck. Inser att jag hittat en del små skit som man vill göra på den. Perfektionist? ... Fan ock. Men den är fin nu men ska bli bättre...
Får troligen på ett par 19" på den sedan så kommer gå gött i sommar ;).

- inväntar att det ska stelna så man kan slipa ner det igen.

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0